Σάββατο 30 Μαΐου 2015

ΠΟΣΟ Κ Τ Η Ν Ο Σ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ 'ΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ΤΟΝ ΕΠΙΤΑΦΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ


ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΗΣ ΜΕ... ΤΣΟΜΣΚΥ;

«φιλοκαλοῦμέν τε γάρ μετ᾽ εὐτελείας και φιλοσοφοῦμεν ἄνευ μαλακίας»
Από την επόμενη σχολική χρονιά 2015-16, ο Επιτάφιος του Θουκυδίδη αφαιρείται από τη διδακτέα ύλη της Γενικής Παιδείας και παραμένει μόνο στο πρόγραμμα των φιλολογικών μαθημάτων. Οι γιατροί, οι φυσικοί, οι μαθηματικοί, οι προγραμματιστές ηλεκτρονικών υπολογιστών, οι αρχιτέκτονες και οι μηχανικοί...

Η συνέχεια  εδώ

Ἀνδρῶν γὰρ ἐπιφανῶν πᾶσα γῆ τάφος
Ύστερα μού λέτε εμένα γιατί γράφω συνεχώς ότι ο νυν νεοραγιαδοεσμός (και επουδενί Λαός) τού ανθελληνικού πληθυσμού (και όχι βεβαίως Κοινωνίας) είναι πλέον μαλάκας...
Αφού ψηφίζει Κουράκη ρε !!!
Μαλάκες, ε μαλάκες...
Βάλτε όλοι στα ιστολόγιά σας τον Επιτάφιο τού Περικλέους ρε !!!
Διηνέκης
Ο Περικλέους Επιτάφιος ή Επιτάφιος του Περικλή είναι το απόσπασμα από το έργο του αρχαίου Αθηναίου ιστορικού Θουκυδίδη στο οποίο παρατίθεται ο λόγος που ο Περικλής εκφώνησε το 430 π.Χ. για τους πρώτους νεκρούς του Πελοποννησιακού πολέμου.
Ο λόγος βρίσκεται στο δεύτερο βιβλίο του έργου (2.35 έως 2.44) και περιλαμβάνει ένα φλογερό ύμνο στην Αθηναϊκή δημοκρατία και στην αγάπη του Αθηναίου προς την ελευθερία. Το παρακάτω απόσπασμα αναφέρεται συχνά σε πολεμικούς επικήδειους, καθώς είναι εξαιρετικό παράδειγμα απόδοσης τιμών στους νεκρούς:
Ἀνδρῶν γὰρ ἐπιφανῶν πᾶσα γῆ τάφος, καὶ οὐ στηλῶν μόνον ἐν τῇ οἰκεία σημαίνει ἐπιγραφή, ἀλλὰ καὶ ἐν τῇ μὴ προσηκούσῃ ἄγραφος μνήμη παρ’ ἑκάστω τῆς γνώμης μᾶλλον ἢ τοῦ ἔργου ἐνδιαιτᾶται. (2. 43)
Η συνέχεια εδώ
esxatianasxesi.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.